Stały i solidny partner, na którym można polegać. Znaczne wsparcie w codziennej pracy dla naszego działu marketingu. Polecam
Grzegorz Pietraś - Auto EuroGadżety reklamowe
Długopisy, breloki, zapalniczki, smycze, kubki, pamięci usb, parasole, miarki, balony i wiele innych gadżetów reklamowych z naszej oferty to potężne narzędzia w rękach osób zainteresowanych budowaniem rozpoznawalności marki oraz pozytywnych relacji z Klientem. Pomożemy wybrać Państwu najbardziej odpowiednie gadżety dla Państwa Klientów i Kontrahentów w najniższej cenie. Dodatkowo na gadżety przeniesiemy wybrany przez Państwa projekt. Posiadamy własny park maszynowy dzięki czemu nasza oferta będzie konkurencyjna cenowo i jakościowo.
Stosowane przez nas sposoby znakowania gadżetów reklamowych:
tampodruk
polega na nanoszeniu farby na powierzchnię gadżetów za pomocą miękkiego stempla, również na nierównych powierzchniach. Tampodruk umożliwia druk na różnego rodzaju materiałach takich jak szkło, tworzywo sztuczne, metal, guma itp. W zależności od rodzaju powierzchni wybiera się odpowiednią farbę. Zaletą tampodruku jest możliwość znakowania powierzchni o różnych kształtach. Idealna metoda do znakowania małych przedmiotów takich jak długopisy, breloki itp.
grawerowanie laserowe
to bardzo trwała i popularna technika znakowania gadżetów reklamowych. Polega na usunięciu wierzchniej warstwy przedmiotu za pomocą lasera. Stosuje się ją głównie przy znakowaniu przedmiotów metalowych. Należy pamiętać, że nie można w tym przypadku przenieść kilkukolorowych projektów.
sublimacja
polega na nadrukowaniu projektu na papierze termotransferowym z którego projekt za pomocą prasy przenoszony jest na powierzchnię gadżetów lub odzieży. Ta technika daje możliwość zastosowania kolorowych znakowań.
termotransfer
polega na wgrzaniu projektu za pomocą prasy termicznej, ze specjalnego papieru transferowego, na którym wcześniej nadrukowany jest projekt. Jest to bardzo trwały sposób znakowania dzięki zastosowaniu wysokiej temperatury.
sitodruk
to bardzo popularny sposób znakowania gadżetów reklamowych jak również odzieży. Projekt nanoszony metodą sitodruku może być kolorowy, a efekt znakowania jest trwały i gwarantuje efekt wyrazistych i nasyconych kolorów.
nadruk cyfrowy
polega na bezpośrednim druku na znakowanej powierzchni. Druk cyfrowy wykorzystuje kolory z palety CMYK. Jest metodą bardzo precyzyjną, daje możliwość nadruku zdjęć.
Smycze reklamowe
Odporny pasek w dowolnym kolorze, a na nim informacje związane z Twoją firmą - proste i skuteczne! Smycze reklamowe to popularny sposób na to, by zapoznać klienta z usługą, produktem lub profilem przedsiębiorstwa. Za pomocą trwałego i wyraźnego druku sprawimy, że zwyczajny przedmiot stanie się niezastąpiony w biurze i w domu.
Długopisy reklamowe
Kosztują niewiele, mają wielką powierzchnię druku, a jednak są niezwykle skuteczne. Każdy potrzebuje bowiem praktycznego i trwałego długopisu. Długopisy reklamowe to sztandarowe produkty, na których można umieścić dane firmy. Niech posługują się nimi pracownicy oraz klienci, a reklama sama dotrze do odbiorcy!
Kubki reklamowe
Estetyczne, trwałe, pojemne, jakże niezbędne w każdym biurze i w każdym przedsiębiorstwie kubki można znakomicie wykorzystać jako nośniki reklamy. Kubki reklamowe naszej produkcji wyróżniają się elegancją, są wygodne w użyciu, a nadruk nie ściera się nawet pod wpływem wysokich temperatur i detergentów.
Torby reklamowe
Torby reklamowe to całkiem spora powierzchnia, na której można zamieścić reklamę. Zarówno papierowe, jak i bawełniane torby świetnie sprawdzą się podczas eventów, festynów czy przekazywania dokumentacji potencjalnym klientom. Docierają do szerokiego grona odbiorców i budują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa.
Pendrive reklamowy
Pendrive, czyli podręczne, niezwykle przydatne urządzenie do przenoszenia wszelkiego rodzaju plików używane jest zarówno przez pracowników biurowych, jak i osoby prywatne. Ta przenośna pamięć może mieć formę karty kredytowej, kwadratowego lub plastikowego klocka, figurki, dlatego jest świetnym nośnikiem reklamy. Nadruk na pendrive może zawierać logo, nazwę firmy, adres, a na samym dysku można umieścić niezbędne materiały reklamowe. Pendrive warto wrzucić do paczki prezentowej lub przekazać na nim ważne dane, by przy okazji dotrzeć do potencjalnych klientów.